Triennium arbetssystem
Information om nytt arbetssystem!
TRIENNIUM GRUPPEN
Från och med v. 34 arbetar vi nu i ett nytt system som innebär förbättringar på olika sätt:
- Fastighetsskötaren får och kan (ska) ta större ansvar. Den nya appen som finns i deras telefoner gör att han/hon kan hantera det mesta själva. Tidigare har fastighetsskötarna varit beroende av mig som arbetsledare alternativt kontoret för att kunna aktivera en arbetsorder men detta gör samtliga i personalen själva från och med nu. Jag som arbetsledare kommer sedan att kontrollera samtliga ordrar innan dessa faktureras.
- Felanmälningar kommer direkt till fastighetsskötaren som är ansvarig över er fastighet, vilket betyder att det inte är några mellanhänder som gör att det ibland kan hamna mellan stolarna. Om ni i styrelsen eller någon boende möter fastighetsskötaren ute på plats så kan felanmälan läggas direkt till honom/henne.
- När ni eller de boende kontaktar oss kommer ni inte längre till kontoret här i Malmö utan ni kommer till ett företag som heter WeCall som sitter i Sundsvall. WeCall hanterar alla våra inkommande samtal och hanterar felanmälan. Detta gör att det inte längre kan tuta upptaget när ni ringer till oss eftersom det alltid finns personal som svarar. När ni/boende kontaktar oss så lägger WeCall upp felanmälan och därefter kommer felanmälan direkt till personen som är ansvarig över just den fastigheten, på så sätt hanteras felanmälan mer effektivt.
Vill påpeka att vi inte bytt telefonnummer utan vi behåller 040-44 23 79.
Sida 3 av 3